Ο λαός του Πειραιά πολιτικά πρέπει να τοποθετηθεί απέναντι σε κάθε υποψηφιότητα και να κρίνει αν οι θέσεις του κάθε συνδυασμού υπηρετούν τις λαϊκές ανάγκες ή τις αντιστρατεύονται.
Ο κ. Μώραλης, που θέλει να εμφανίζεται ως ο «νέος αέρας» στον Πειραιά, δε λέει τίποτε καινούριο και τίποτε διαφορετικό από αυτό που λέει και ο κ. Μιχαλολιάκος και οι άλλοι υποψήφιοι. Όπως επίσης δε λέει κουβέντα για τη γενικευμένη φορομπηξία, με τέλη, φόρους, χαράτσια που πληρώνουν οι λαϊκές οικογένειες. Όταν μιλάνε για ανάπτυξη στον Πειραιά, με βάρος στον τουρισμό, τη ναυτιλία, το λιμάνι, εννοούν την ανάπτυξη από την οποία θα κερδίσουν πάλι οι εφοπλιστές, οι μεγαλέμποροι, οι μεγαλοεπιχειρηματίες. Στο έδαφος αυτό συγκρούονται και επιχειρηματικά συμφέροντα, τα οποία επενδύουν και με ανθρώπους τους στα ψηφοδέλτια των παρατάξεων.
Το γεγονός ότι ο Γ. Μώραλης επισκέφθηκε την αγορά του Πειραιά την ημέρα που εφαρμόζεται το κυβερνητικό μέτρο για την κατάργηση της Κυριακάτικης αργίας, που τσακίζει τους μικρούς επαγγελματίες προς όφελος των μεγάλων, δείχνει τι είδους συμφέροντα υπηρετεί και αυτός.
Το μοντέλο του επιτυχημένου επιχειρηματία που διοικεί το δήμο δοκιμάστηκε και σε άλλες πόλεις, όπως η Θεσσαλονίκη, με τα ίδια αρνητικά για το λαό αποτελέσματα.
Δεν έχουμε κανένα λόγο να στρατευθούμε πίσω από μεγαλοσυμφέροντα. Ο λαός του Πειραιά, οι επαγγελματίες και οι έμποροι που κλείνουν, οι άνεργοι ναυτεργάτες, γνωρίζουν πολύ καλά ότι η απελευθέρωση στη ναυτιλία και η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού όξυναν τα προβλήματα των εργαζομένων, χάθηκαν θέσεις εργασίας και όσες δημιουργήθηκαν ήταν με μισθούς πείνας. Ενώ, η αύξηση της τουριστικής κίνησης και της κρουαζιέρας, δεν έφερε δουλειά στα μικρομάγαζα.
Γι’ αυτό και στις εκλογές χρειάζεται καταδίκη των κομμάτων που αποθεώνουν την καπιταλιστική ανάπτυξη και την ΕΕ. Ψήφος αγώνα, διεκδίκησης και προοπτικής είναι η ψήφος στο ΚΚΕ και τη Λαϊκή Συσπείρωση.
ΑΘΗΝΑ 14/4/2014